Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2015 18:48 - Колко български са реалити форматите в България
Автор: seewithme Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Може да ви прозвучи доста кифленско, но аз съм истинска фенка на реалити предаванията. Като не се ограничавам само с българските формати. Като запалена почитателка чакам с нетърпение започването на всеки нов сезон на различните шоута. 

Както може да се досети от септември съм залепена неотлъчно на телевизора. Вечерта ми започва с "Биг Брадър" (всичките му форми), преминава през "Х фактор", после "Фермата", "Фермер търси жена" и прочие. Тази моя страст не е отскоро, а от години.

Тук не искам да описвам точно колко харесвам подобен тип предавания, а нещо, което все повече ми прави впечатление напоследък. Нещото, което все повече започва да ми се набива в очите, е че във всяко реалити има някой чужденец.

Гледайки някой от най-нашумелите реалити формати, започвам да се замислям дали случайно не сме станали държава сателит на Русия. Ми те братушките са навсякъде. Повод за тези мои размисли стана промото за днешния епизод на "Фермата", в който жена на име Алла, родена в Санк Петербург , на развален български, през сълзи, обяснява как тя била българка. Това ми дойде в повече, каква българка е жена, която дори не говори езика ни. Като нищо накрая ще й дадем и голямата награда, за да не се излагаме пред чужденците, все пак. Същата особа смело си позволява да нагрубява играчите, а водещите през смях и се радват и ръкопляскат на тази горда, смела, рускиня, която бих казала не блести с нищо кой знае какво. 

Леко изнервена превключвам канала и попадам на друго реалити-"Фермер търси жена". Поредната руска девочка се плюнчи на екрана. Отново неразбираем български се носи от тонколоните на телевизора ми. Тази, да я наречем Маша, пък смело ми обяснява как българските жени нямали шанс пред нея. Тя била мисла, била манекенка, била не знам си каква. Тук идва въпроса като си толкова готина, какво правиш в българско предаване, в което се очаква да си намериш мъж? По думите на Маша, мъжете трябва да се избиват за нея, необятната руска степ трябва да е в краката й, но не Машинка си е нашинка. По този повеод мога да бъда и доста по груба, но ще си го спестя.

Последното реалити, което също не и може да се размине без руски привкус е "Х фактор". Да кажем, че музикалното предаване е най-умерено за сега. Не може да се отрече, че не се минава епизод, в който Кристиан Костов да не спомене в Русия как било, а в България как е. В Русия така, в България иначе. Преглъща се, но не много лесно.

След всичко това се замислям дали не съм объркала предаванията или направо страната, в която живея. Дали трябва да правим такива метани на братятя  руснаци или просто такъв си ни е манталитета (да се мазнем на чужденците). 

Започвам да се замислям дали да не прекратя гледането на реалити формати преди да съм се прекръстила на Анушка и да започна да говоря на разваленн български.

Сега видя ли с мен?





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: seewithme
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2814
Постинги: 2
Коментари: 1
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930